Osnovna škola Bartula Kašića Zadar

Što radi razredna nastava....

Škola u prirodi -Hrvatsko zagorje- (četvrtaši )

Autor: Milan Troskot, 28. 5. 2013.

ledajući  prekriženu  tabelu "Zadar" kako  odmiče iza našeg autobusa  shvatili smo da naša avantura upravo počinje!

Nakon vožnje duge oko sat vremena stali smo doručkovati na odmorište  Janjče .  Nastavljamo put diveći se krajoliku  Lijepe naše  i ubrzo stižemo na naše odredište ,grad Zagreb. Prvo što smo ugledali  bila je veličanstvena Zagrebačka katedrala. Nakon desetominutne šetnje stigli smo do  Muzeja grada Zagreba ,tu smo vidjeli mnoge predmete vezane za povijest grada Zagreba. Nastavljamo  obilazak  Markovog trga na kojem se nalaze : Hrvatski  sabor ,Banski dvori i naravno crkva sv. Marka  zaštitnika tadašnjeg  Gornjeg grada.  Spuštamo se prema Kamenitim vratima  u kojima se nalazi svetište Majke  Božje od Kamenitih vrata  nastalo nakon velikog požara 1731god.u koje je jedino slika  Bogorodice ostala netaknuta. Na kuli Lotršćak smo  posjetili Grički top  i uspinjačom se spustili u Donji grad gdje smo se zasladili i odmorili u najpoznatijoj zagrebačkoj slastičarnici  "Vincek". Ilicom stižemo na Trg bana Josipa Jelačića te  krećemo dalje prema Zagrebačkoj katedrali . Ta najveća crkva u Hrvatskoj  posljednje je počivalište  nadbiskupa i kardinala, blaženog  Alojzija Stepinca. Odlazimo prema Krapini  na večeru u naš hotel  i nakon dobrog provoda u  disco  klubu odlazimo na spavanje.

Novi je dan  odmorni  krećemo  u Tuheljske toplice. Bila je prava uživancija spuštati se niz tobogane i kupati se u bazenima s termalnom vodom. Nakon ručka opet Zagreb ovog puta posjet Tehničkom muzeju i Planetariju. Vodič nas je proveo kroz :prometni ,rudarski i astronautički odjel s planetarijem .  Najviše nas je dojmila maketa pravog rudnika i posjet planetariju . Prema planu  odlazimo u Maksimir i Zoološki vrt . Lavovi,šišmiši,zmije,morski lavovi  i majmuni ,samo su mali dio onog što smo vidjeli  u zoološkom. Nakon  večere pravi talent show na  kojem je bilo onih vrlo uspješnih do malo manje uspješnih,ha ,ha!Čestitke pobjednicima!

Treći dan odlazimo u Varaždin po nekima jedan od najljepših baroknih gradova na desnoj obali rijeke Drave. Posjetili smo:Dvorac Stari grad,Gradsku vijećnicu ,crkvu sv.Nikole i mnoge druge povijesne znamenitosti. Pri povratku posjetili smo dvorac  Trakošćan iz 13 st. smješten na obali   jezera. Svi smo bili oduševljeni viđenim. Nakon povratka u Krapinu posjetili smo Muzej evolucije, pogledali smo edukativni  film o njihovom životu i zaputili se u nalazište krapinskog  pračovjeka. Nakon večernjeg kupanja  završio je još jedan zanimljiv dan .

Doručak i akcija,odredište Gornja Stubica . Posjet  Muzeju seljačkih buna .Muzej sadrži originalno oružje i oruđe iz 16.stoljeća kada je seljački ustanak ugušen a Matija Gubec  pogubljen. Sljedeće odredište svetište Marija Bistrica. Obišli smo  crkvu zatim mjesto gdje je Sveti  Otac održao misu na otvorenom i pogledali mjesto gdje počinje križni put. Tu smo kupili suvenire i poklone te već pomalo umorni krenuli prema autobusu. Uz pjesmu put do Zadra bio je ugodan i zabavan . Opet bi sve ponovili!!!

Napisali:Lovre Lukić,Martina i Mirta Bačić  ( IV b )

Galerija

Psihološki kutak
STRUČNI ISPITI
COVID-19

Centar DaR

E-SAVJETOVALIŠTE

Dragi učenici i roditelji,

savjetujte se sa stručnim  suradnicama Škole

YES, I CAN

Zadruga Maraška

MASLAČAK

Pogledajte našu WEB stranicu!

MATEMATIČKI KLUB

BARTULIN - ŠKOLSKE NOVINE

Pratite uz nas događanja iz naše škole, posjetite sve rubrike, zabavite se uz naš multimedijalni sadržaj!

UDŽBENICI 2020./2021.
E-DNEVNIK

e-D upute za roditelje.pdf

PROJEKTI

Zato što volim Zadar

Erasmus+

Flip&Movie- sazetak.docx

Linkovi

Osnovna škola Bartula Kašića Zadar / Bribirski prilaz 2, HR-23000 Zadar / os-bkasica-zadar.skole.hr / ured@os-bkasica-zadar.skole.hr