Udruga CINAZ uspješno je realizirala prošlog petka, 4. listopada, aktivnost pod nazivom „Spikaonica: Glas tinejdžera“ u okviru Erasmus+ projekta “ZD-154-ML”. Domaćin ovog događanja za mlade bila je Osnovna škola Šime Budinić, a na aktivnosti je sudjelovalo 21 učenik, predstavnici iz sedam zadarskih osnovnih škola: OŠ Šime Budinić, OŠ Petar Preradović, OŠ Zadarski otoci, OŠ Krune Krstića, OŠ Smiljevac, OŠ Stanovi i OŠ Bartola Kašića.

Aktivnost pod nazivom Spikaonica: Glas tinejdžera imala je za cilj prikupiti mišljenja mladih (učenika završnih razreda osnovnih škola u dobi od 13 do 15 godina) o mjerama i aktivnostima koje bi Grad Zadar trebao imati unutar lokalnog programa za mlade, a koje su za mlade važne. Zaključci s ove aktivnosti će se oblikovati u preporuke za donositelje odluka i poslužiti pri izradi nacrta Programa za mlade Grada Zadra.

Udruga CINAZ osmislila je aktivnost za ovu populaciju mladih uz stručne voditelje i moderatora prof.dr.sc. Bruna Ćurka. Mišljenja mladih su se prikupljali kroz neformalne metode rada: fokus grupe, “world cafe” i interaktivni kviz. Program je također sadržavao i predstavljanje projekta, Erasmus+ programa i Youthpass procesa i fazu refleksije.

Ishodi učenja su bili da učenici prepoznaju važnost poduzimanja određenih mjera i aktivnosti za mlade unutar lokalnog programa za mlade, da nauče analizirati i organizirati odgovore i da nauče kako kreirati zaključak na temelju odgovora mladih.

Aktivnost se provela u okviru projekta pod nazivom ZD-154-ML kojeg Udruga CINAZ provodi u partnerstvu s Udrugom Prizma, Gradom Zadrom, Udrugom Trećeprostor i Udrugom mladih Ahimsa, a čiji je cilj uključiti mlade u proces izrade Programa za mlade Grada Zadra.

Zahvaljujemo se ovim putem domaćinu, Osnovnoj školi Šime Budinić i njenim stručnim djelatnicima na podršci u organizaciji i svim ostalim zadarskim osnovnim školama (roditeljima i učiteljima) na odazivu, suradnji i uključivanju učenika u ovaj projekt.

Aktivnost pod nazivom “Spikaonica: Glas tinejdžera” održala se u okviru projekta ZD154-ML i sufinancirana je sredstvima Europske unije programa Erasmus+.

Skip to content