O školi

Djelatnici

U školi je ukupno 118 uposlenih djelatnika.

Ravnateljica škole je Katica Skukan.

Učitelji i stručni suradnici:

  • 43 učitelja razredne nastave
  • 58 učitelja predmetne nastave
  •   5 stručnih suradnika – pedagog, psiholog, logoped, knjižničar (dva knjižničara na pola radnog vremena)

    Administrativno i tehničko osoblje:

    • Administrativno – tajnik, voditelj računovodstva, računovodstveni referent
    • Tehničko osoblje – 8 spremačica, 2 školska majstora

    Osnovna škola Bartula Kašića u svom sastavu ima:

    Područnu Školu Bokanjac i tri područna odjela: Poljica, Žerava i Dračevac.

    Škola ima ukupno 1121 učenika u 55 razrednih odjela.

    Matična Škola

    Matična Škola radi u dvije smjene i nastavu u 47 razredna odjela pohađa 996 učenika – 334 učenika u 21 odjelu razredne nastave i 567 učenika u 26 odjela predmetne nastave.

    U matičnoj je školi i poseban odjel – skupina za učenike s djelomičnom integracijom.

    Područna škola Bokanjac

    Područna škola Bokanjac radi u 2 smjene i u 4 razredna odjela nastavu pohađaju 81 učenika.

    Područni odjeli Poljica, Žerava i Dračevac

    Područni odjeli Poljica, Žerava i Dračevac rade samo u jednoj smjeni.

    Područni odjel Poljica – jedan kombinirani odjel prvog i trećeg razreda sa 10 učenika i jedan kombinirani odjel drugog i četvrtog razreda sa 10 učenika.

    Područni odjel Žerava – ima kombinirani razredni odjel sa 6 učenika (prvi razred 3 učenika, drugi razred 1 učenik i četvrti razred 2 učenika).

    Područni odjel Dračevac – jedan kombinirani odjel sa 11 učenika (prvi razred 3 učenika, drugi razred 5 učenika, treći razred 2 učenika i četvrti razred 1 učenik).

    Obrazovanje nije punjenje vjedra, nego paljenje vatre.

    W.B. Yeats

    Vrijednosti

    Nastojimo i vjerujemo da naši međusobni odnosi koje imamo s ostalim sudionicima odgojno – obrazovnog procesa (učitelji, roditelji, učenici, lokalna zajednica), odražavaju naša zajednička načela koja ocrtavaju osebujan identitet naše škole.

    N

    prijateljstvo

    N

    suradnja

    N

    poštivanje različitosti

    N

    međusobno poštivanje

    N

    solidarnost

    N

    iskustveno učenje

    N

    kreativnost

    N

    inovativnost

    N

    iskustveno učenje

    N

    cjeloživotno učenje

    Vizija škole je odgoj i obrazovanje  sretnog, uspješnog i odgovornog učenika koji se razvija uz poticaj učitelja uz podršku svih ostalih dionika odgojno-obrazovnog procesa (roditelja, lokalne zajednice). Želimo školu kreativnog i poticajnog ozračja koja će koristiti suvremene metode rada u prirodnom okruženju kako bi učenike pripremili za sve životne izazove.

    Želimo omogućiti svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa da se u školi osjećaju sigurno, zadovoljno i sretno. Želimo da naše okruženje bude poticaj za napredovanje i rad, a to se ostvaruje kroz obvezne i izborne predmete, brojne izvannastavne aktivnosti, učeničku zadrugu, sportsko društvo, uključivanjem u razne domaće i međunarodne projekte te njegovanjem nacionalnog identiteta ugradnjom sadržaja baštine u obrazovne sadržaje..

    Cilj

    Stjecanje trajnog i primjenjivog znanja kojeg će učenik koristiti u životu. Osposobiti učenika za rad rukama, cjeloživotno učenje i osobni razvoj.

    N

    Omogućiti razvoj i napredovanje svakog učenika i učenice sukladno njihovim sposobnostima, te stjecanje osnovnih kompetencija potrebnih u daljnjem životu.

    N

    Razvijati kreativnost, inovativnost i poduzetnost.

    N

    Osposobiti učenike da znaju učiti i sami sebe poučavati.

    N

    Njegovati temeljne pedagoške vrijednosti.

    N

    Razvijati pobjednički duh, samopouzdanje, kritičko mišljenje, socijalne i komunikacijske vještine, međusobno pouzdanje i povjerenje u ozračju pozitivnog raspoloženja.

    N

    Nastojati iskoristiti sve dostupne izvanškolske resurse, materijalne i ljudske,  koji će doprinijeti kvaliteti odgojno–obrazovnog  i njegovim ishodima.

    N

    Razvoj ekološke svijesti kod svih dionka odgojno-obrazovnog procesa.

    N

    Projektima i radom učeničke zadruge poboljšati kompetencije incijativnosti i poduzetnosti, financijske pismenosti u primarnom obrazovanju.

    N

    Osvješćivanje važnosti estetskog uređenja škole (interijera i eksterijera).

    N

    Rezultate i postignuća treba pratiti i kontrolirati transparentno i motivirajuće.

    N

    Punu pozornost posvetiti profesionalnom razvoju i napredovanju učitelja. Učiteljima omogućiti stjecanje i usavršavanje temeljnih učiteljskih kompetencija, te praćenje stručnih i znanstvenih dostignuća.

    N

    Temeljna filozofija zaposlenika-stalno se mijenjati i napredovati.

    N

    Razvijanje partnerskih odnosa s roditeljima.

    N

    Prevencija i smanjenje postotka nasilja među djecom.

    Skip to content