Obrazovanje nije punjenje vjedra, nego paljenje vatre.<br /> W.B. Yeats

VRIJEDNOSTI

Nastojimo i vjerujemo da naši međusobni odnosi koje imamo s ostalim sudionicima odgojno – obrazovnog procesa (učitelji, roditelji, učenici, lokalna zajednica), odražavaju naša zajednička načela koja ocrtavaju osebujan identitet naše škole.

prijateljstvo

suradnja

poštivanje različitosti

međusobno poštivanje

solidarnost

iskustveno učenje

kreativnost

inovativnost

cjeloživotno učenje

VIZIJA

Vizija škole je odgoj i obrazovanje  sretnog, uspješnog i odgovornog učenika koji se razvija uz poticaj učitelja uz podršku svih ostalih dionika odgojno-obrazovnog procesa (roditelja, lokalne zajednice). Želimo školu kreativnog i poticajnog ozračja koja će koristiti suvremene metode rada u prirodnom okruženju kako bi učenike pripremili za sve životne izazove.

 

MISIJA

Želimo omogućiti svim sudionicima odgojno-obrazovnog procesa da se u školi osjećaju sigurno, zadovoljno i sretno. Želimo da naše okruženje bude poticaj za napredovanje i rad, a to se ostvaruje kroz obvezne i izborne predmete, brojne izvannastavne aktivnosti, učeničku zadrugu, sportsko društvo, uključivanjem u razne domaće i međunarodne projekte te njegovanjem nacionalnog identiteta ugradnjom sadržaja baštine u obrazovne sadržaje..

 

CILJ

Stjecanje trajnog i primjenjivog znanja kojeg će učenik koristiti u životu. Osposobiti učenika za rad rukama, cjeloživotno učenje i osobni razvoj.

  • Omogućiti razvoj i napredovanje svakog učenika i učenice sukladno njihovim sposobnostima, te stjecanje osnovnih kompetencija potrebnih u daljnjem životu.
  • Razvijati kreativnost, inovativnost i poduzetnost.
  • Osposobiti učenike da znaju učiti i sami sebe poučavati.
  • Njegovati temeljne pedagoške vrijednosti..
  • Razvijati pobjednički duh, samopouzdanje, kritičko mišljenje, socijalne i komunikacijske vještine, međusobno pouzdanje i povjerenje u ozračju pozitivnog raspoloženja.
  • Nastojati iskoristiti sve dostupne izvanškolske resurse, materijalne i ljudske,  koji će doprinijeti kvaliteti odgojno–obrazovnog  i njegovim ishodima.
  • Razvoj ekološke svijesti kod svih dionka odgojno-obrazovnog procesa
  • Projektima i radom učeničke zadruge poboljšati kompetencije incijativnosti i poduzetnosti, financijske pismenosti u primarnom obrazovanju
  • Osvješćivanje važnosti estetskog uređenja škole (interijera i eksterijera).
  • Rezultate i postignuća treba pratiti i kontrolirati transparentno i motivirajuće.
  • Punu pozornost posvetiti profesionalnom razvoju i napredovanju učitelja. Učiteljima omogućiti stjecanje i usavršavanje temeljnih učiteljskih kompetencija, te praćenje stručnih i znanstvenih dostignuća.
  • Temeljna filozofija zaposlenika-stalno se mijenjati i napredovati.
  • Razvijanje partnerskih odnosa s roditeljima
  • Prevencija i smanjenje postotka nasilja među djecom

 

OŠ Bartula Kašića Zadar djeluje i radi već gotovo četrdeset godina u Zadru. Školsko područje obuhvaća vrlo velik prostor urbaniziranog područja gradske, prigradske i djelomično neurbanizirane  seoske zone. Kako u našoj Županiji nije donesena nova mreža škola, matičnoj školi pripadaju i jedna područna škola u Bokanjcu, te tri područna odjela: Poljica, Žerava i Dračevac Ninski. Prema lokalnom ustroju matična škola i PŠ Bokanjac pripadaju Gradu Zadru, PO Poljica pripada Općini Vrsi, PO Žerava pripada Općini Nin, a PO Dračevac Ninski Općini Poličnik.

U školskoj i nastavnoj godini 2024./2025. Školu pohađa 1040 učenik.

Skip to content