Što ljude potiče na kupovinu nekog proizvoda?
Upravo ste postali dio velike podružnice ili odjela velike multinacionalne tvrtke. Tvrtka je zatražila od vašeg odjela (tima učenika) da pomogne u razvijanju nekih ideja za nove proizvode i usluge koji će biti namijenjeni tinejdžerima. Vaš odjel mora odrediti vlastiti naziv i logotip, analizirati tinejdžersko tržište i odlučiti koji će se novi proizvod ili usluga najprije lansirati. Vaš će odjel trebati izraditi marketinški plan i strategiju za lansiranje novog proizvoda ili usluge te u konačnici održati uvjerljivu prezentaciju o proizvodu/usluzi za upravni odbor tvrtke (ostatak razreda).
U ovom će školskom projektu svaki tim (do 4 učenika) izvršiti sljedeće zadatke:
1. Odlučiti o nazivu odjela i osmisliti logotip.
2. Analizirati tinejdžersko tržište provođenjem istraživanja, razgovora i upitnika.
3. Odrediti koji će se novi proizvod ili usluga najprije lansirati.
4. Sastaviti priopćenje za tisak o proizvodu.
5. Osmisliti oglasni letak i/ili brošuru za proizvod.
6. Odrediti plan cijene za proizvod.
7. Kroz razvoj marketinškog plana i strategije, članovi tima preuzet će i jednu od uloga i odgovornosti koje su navedene u nastavku:
8. Osmisliti uvjerljivu prezentaciju za upravni odbor tvrtke koja ukratko prikazuje marketinški plan tima.
Završeni projekti (prezentacije):